KOD |
ENGLISH |
OPIS BŁĘDU |
AL0 |
ENG OIL |
Niskie ciśnienie oleju (sprawdą ilość oleju w silniku). |
AL1 |
ENG HOT |
Wysoka temp. cieczy chłodzącej Diesla (sprawdą ilość wody w układzie i paski klinowe). |
AL2 |
HI PRESS |
Wysokie ciśnienie tłoczenia sprężarki (sprawdą paski klinowe, przemyj skraplacz). |
AL3 |
START FAIL |
Nieudany start na AUTOMACIE (spróbuj odpalić na pracy ręcznej). |
AL4 |
LOW BAT |
Niskie napięcie akumulatora (nałąduj akumulator, sprawdą paski od alternatora i połączenia kablowe). |
AL5 |
HI BAT |
Za wysokie napięcie ładowania akumulatora (uszkodzony regulator napięcia). |
AL6 |
DEFR FAIL |
Przekroczony czas odmrażania – DEFROST (sprawdą ilość czynnika chłodniczego FREONU). |
AL7 |
ALT AUX |
Brak ładowania alternatora (sprawdą paski klinowe alternatora i połączenia kablowe). |
AL8 |
STARTER |
Uszkodzony rozrusznik Diesla. |
AL9 |
RA SENSOR |
Uszkodzony czujnik temperatury powietrza wylatującego. |
AL10 |
SA SENSOR |
Uszkodzony czujnik temperatury powietrza wylatującego. |
AL11 |
WT SENSOR |
Uszkodzony czujnik temperatury cieczy chłodzącej. |
AL12 |
HIGHT CDT |
Wysoka temperatura na rurze tłocznej sprężarki. |
AL13 |
CD SENSOR |
Uszkodzony czujnik na rurze tłocznej, sprężarki. |
AL14 |
SBY MOTOR |
Brak startu na silniku elektrycznym (sprawdą połączenie sieci elektrycznej z agregatem). |
AL15 |
FUSE BAD |
Uszkodzony bezpiecznik. |
AL16 |
– |
– |
AL17 |
DOSPLAY |
Brak komunikacji wyświetlacza z płytą główną. |
AL18 |
SERVICE 1 |
Przekroczony pierwszy licznik motogodzin między-serwisowych. |
AL19 |
SERVICE 2 |
Przekroczony drugi licznik motogodzin między-serwisowych. |
AL20 |
OUT RANGE |
Temperatura poza nastawą. |
AL21 |
2RA OUT |
Temperatura w 2 komorze poza nastawą. |
AL22 |
3RA OUT |
Temperatura w 3 komorze poza nastawą. |
AL23 |
CLUTH |
Uszkodzone sprzęgło turbiny. |